29.07.2009

Joanna poznaje Noblistów

Wpadam w kompleksy, gdy widzę Wasze dokonania czytelnicze pośród Noblistów... Ale kierując się mottem życiowym, które wyczytałam ostatnio na odrapanym murze - "Słowo problem zamień na wyzwanie" - zabieram się do pracy. Dobrze, że praca ta jest bezterminowa, przynajmniej nie będę czuła AŻ tak uciążliwych wyrzutów sumienia!

Moje dotychczasowe znajomości:

1. Henryk Siekiewicz -"Szkice węglem", "Janko muzykant", "Latarnik", "Potop", "Quo vadis", "Krzyżacy", "W pustyni i puszczy";

2. Władysław Reymont - "Chłopi";

3. Thomas Mann - "Czarodziejska góra";

4. Ernest Hemingway - "Stary człowiek i morze",

5. Albert Camus - "Mit Syzyfa", "Dżuma";

6. Isaac Bashevis Singer - "Dwór";

7. Czesław Miłosz - wybór wierszy;

8. Gabriel Garciá Márquez - "Sto lat samotności" (czeka już na półce do czytania)

9. Wisława Szymborska - wybór wierszy;

10. Doris Lessing - "Szczelina" (również czeka na półce do czytania).

Mam ambitne plany dotrzeć do większości Noblistów, w te wakacje z całą pewnością po kilku sięgnę.

Powodzenia życzę Wam i sobie również!

I gratuluję wyśmienitego pomysłu!

1 komentarz:

ktrya pisze...

To ja z wszystkich uczestników mam najmniej ;( może dlatego, że jestem chyba też najmłodsza...